Johns och Vickys resa

2012-10-15
16:51:21

tre två ett kör
Amagad. Om 15 veckor och fem dagar åker vi. Galet. Helt galet.
 
Följ jättegärna med i bloggen och se vad om händer. Framförallt är den väl för att våra kära familjer och vänner som stillsamt kommer att försmäkta när vi är borta (inget storhetsvansinne här). 
Men kanske är det någon som planerar ett liknande äventyr, och som precis som vi letar information över internets alla hörn. Kanske trillar någon av dessa människor in här och finner svar på något, blir ännu mer förvirrade ände var från början, får inspiration eller de-inspiration (alltså "UÄK, Hit vill jag inte" eller liknande) och i så fall kanske den kommer till nytta på det viset också.
 
Jag är en fan av listor och har börjat komponera ihop en liten Presentationslista för mig och John. Får muta honom med chips eller för att han ska vilja skriva i den han med... Eller så kanske han tycker det är askul. Svårt att veta ibland. 
 
Hur som helst. Nu är vi igång och hoppas att ni hakar på! ("kom, kom med här! Följ med oss!")
 
pöss
Kommentarer:
#1: Jessica

IM SO EXCITED!!!!!!

Svar: du är världens bästa bloggläsare
John & Vicky

2012-10-16 @ 17:29:53
#2: Sara "Mamsi" Sjöberg

Såååå mysigt att läsa!! Helt rätt, jag kommer kolla å oroa mig, slappna av, bli orolig igen osv osv osv
Puss puss

2013-01-15 @ 21:17:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: