Johns och Vickys resa

2013-02-23
16:56:25

Mardrömsbussen -Epilog-

Då var det gjort.

Nu sitter vi på ett Café och Vicky har fått stilla sitt alltmer uppmärksamhetspockande kaffebegär. För en stund sen satt vi på Pizza Hut. Bästa vi gjort på länge, vi ville läka några av såren vi fått under resan hit.

Ni vet de där sköna historierna man har, den gången man gjorde något riktigt korkat.

På plommonstopsfesten då vi satt kvar långt efter att de andra gått hem och lagt sig. Då vi bestämde oss för att dricka upp ALL strårom (och resten av vad vi kunde hitta) som fanns kvar.

Eller då vi efter 170 bestämde oss för att åka rullstol över berghäll i skog och sen göra kaffeved av nämnda fordon.

Detta är inte en sån historia.

Om ni befinner er i Vietnam, åk inte 24timmarsbuss, för att sedan kunna skryta med att ni gjort det. Gör det om ni måste men bara om alla andra alternativ flugit sin kos.

Jag kommer nog aldrig mer bli så oskyldig och okunnig som jag var innan. Jag vill aldrig mer se en baguette eller känna smaken av ljummen gurka i vinäger.

Jag är äldre och visare än va jag var igår.

//en nu mycket nöjd och mätt John.

Kommentarer:
#1: Sara Sjöberg

Oj, berätta mer, varför var det så hemskt och varför åkte ni den bussen?

2013-02-23 @ 20:18:42
#2: Jessica

JAG SKA STÅ PÅ FLYGPLATSEN NÄR NI KOMMER HEM MED EN BAGUETTE!!!!!!

Svar: Heheheh. du ska bara veta hur mycket saker harifran vi kan ta med som hamnd jerriboi... MOAHAHAHAHAHHAHAHAHHAA
John & Vicky

2013-02-24 @ 12:41:52
#3: amanda

JAG PAXAR LJUMMEN GURKA I VINÄGER!

Svar: Snuskmampa
John & Vicky

2013-02-24 @ 13:03:05
#4: Brunbjörnen

Jag paxar att hämta er med SEAT:en, samt att röka i bakluckan och ta emot er packning!

Svar: Gott! Paxat! Jag kan fisa i din backlucka.
John & Vicky

2013-02-25 @ 16:29:23
#5: Matilda

alltså jag älskar det xD så jävla roligt att läsa om era äventyr :P

Svar: hahah jaa, det ar kul i efterhand ocksa! men just under de dar hemska tillfallena kanns det verkligen bar hemskt :P
John & Vicky

2013-03-03 @ 21:53:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: